woensdag 19 september 2012

Krantenartikel Krant van Westvlaanderen

Een paar weken terug werd ik gecontacteerd door de lokale krant. Ze zochten een fervent fietser in kader van de komende autoloze zondag en deden via facebook een oproep. Een paar personen verwezen naar de ligfietser die vaak aan school "het reuzenhuis" staat en zo kwamen ze bij mij terecht.
Publiciteit voor de ligfiets/velomobiel ga ik niet uit de weg en een paar dagen later is er een pagina  gevuld met mijn verhaal in de Krant van Westvlaanderen.
Vorig jaar stond ik in dezelfde krant met mijn mede liggers. Dat artikel vind je hier

Pagina 1 in goede kwaliteit
Pagina 2 in goede kwaliteit











2 opmerkingen:

  1. Leuk stukje, goed geschreven en informatief. Hopelijk doen mensen er wat mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is inderdaad goede reclame voor de Ligfiets/VM.

    BeantwoordenVerwijderen