zaterdag 27 december 2014

Poging tot oliebollentocht

Jan poste een mooie bericht over hoe de dag verlopen is. Het is nutteloos om hetzelfde te typen. Je kan het lezen op zijn blog

Ik ben s'avonds laat met 250km op de teller thuis gekomen. waarvan 100km in de sneeuw en 100km in de regen. ik ken betere dagen. maar de mango+ met sinner kap zorgen voor warmte en bescherming. De nieuwe Northwave schoenen zorgden er ook voor dat ik vandaag geen koude tenen had.
Jammer dat we moesten terugkeren. Maar ik vond het toch een geslaagde dag met een mooi eindafstand en mooie witte uitzichten.

Die olliebollen zijn misschien voor volgend jaar.




Toen ging het nog goed, enkel beetje regen
onderweg met Jan
Aankomst in Antwerpen

geeft je een goed idee van hoeveel het sneeuwt

5 cm sneeuw om door te ploegen = 10 km/u

Joop vond het fietspad niet meer in de sneeuw

1 opmerking:

  1. Hi Birger,
    Jij bent, om heel begrijpelijke redenen, niet in Nijmegen aangekomen. Ik ook niet.
    Niet omdat fietsen niet ging, de hele Noord-Hollandse delegatie is in Nijmegen gekomen, maar omdat onze kleinzoon gisteren met vertraging ter wereld is gekomen.
    Ik stuur je bestelling wel per post :)
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen